Kastar in handduken

Jobba, stressa på systemet, duscha, kamma, sminka, äta, smutta, pimpla, halsa, springa, dansa, ramla, smsa, skratta, fyllekäka, nästan somna, chatta, somna.... vakna (fortfarande med gårdagens outfit på kroppen och gårdagens smink i ansiktet). Det kanske låter som ett sjukt och osunt beteende men jag hade det väldigt bra i helgen. Mådde gott. Eller jag ska vara ärlig och berätta att jag aldrig mer ska gå på Corona någonsin. Sorry Corris, men jag tror att bäst före-datumet har passerat nu. Lär bli All Star fortsättningsvis.  TC är alltid trevligt och avslappnat - där spenderades lördagskvällen. Men ärligt. Nu vill man bara sova jättelänge och skita i allt som hör vardagen till.

Stackars liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0