It's all false love and affection, you don't want me you just like the attention...

Är nästan fascinerande att man kan bli så uttråkad som jag är just nu. Livet är inte en fest för tillfället. Har spenderat de senaste tre dygnen i mitt rum och det gick väl bra de första timmarna.... men nurå, börjar bli lagomt less på vad min säng har att erbjuda. Har börjat se en ny serie. Gissa vilken? Jo Gossip Girl! Alla tycker ju att den serien är sååååå himlaaa braaaaaaaaa så det måste väl ligga någonting i det, tänkte jag. Har redan sett 14 avsnitt á 40 minuter och jag känner mig väldigt involverad i Manhattans populära innekretsar där livet enbart handlar om pengar, dramatik, klänningar, fester, dramatik, vänskap, överklass, killar, dramatik, ochhh glömde jag nämna: dramtik?. Jag upprepar, jag har inte mycket till liv för tillfället. Har även sysselsatt mig med att kika på en siljard lägenheter och jag har registrerat mig på ett X antal hemsidor som Akelius, Riksbyggen, Bostaden (hej hopp 20 år försent typ). Jag har med stora ögon dregglat och stönat framför datorskärmen då jag mötts utav fastigheter i form utav bostadsrätter, fullkomligt medveten om att jag aldrig kommer flytta in i någon av dem men med en gnutta hopp om att jag en dag, i en annan tid, på en annan plats, kanske kommer att få skriva på ett kontrakt för en nästan lika fin ialllafall... Tänkte nu dela med mig utav mitt stora mål med mina läsare. Det stora målet är att flytta hemifrån efter sommaren/innan hösten. Utanför eller i Umeå, är ännu oklart, men jag känner faktiskt att jag börjar bli redo att pröva mina egna vingar nu!!! 

Tur att vi har självironi iallafall, älskar Sverjjje ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0