Du torkade mina tårar medan alla andra kollade på och såg hur det sakta höll på att rasa samman innan det knappt hade börjat

Har varit en riktig latmask i veckan. Och ja, jag har ingen annan än mig själv att skylla. Eller jo, en liten (ganska stor) del är jag faktiskt beredd att skylla på min huvudvärk som kommer och går litegrann som den vill. Börjar få starka föraningar om att jag kommer bli tvungen skaffa brillor snart. Känns drygt så vi hoppas att det dröjer en 5-10 helst 20 år till innan det faktumet blir realitet. Nu har jag iallafall tagit ut mig ordentligt så nu väntar en varm dusch och sen kommer jag sova kanonfint. Imorgon ska jag på konsert!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det känns så roligt. Har inte haft en tillställning inplanerad på typ 7 år så det blir kul. First Aid Kit ska jag se med mina gogummor Ellen och Hilda. Ser verkligen fram emot det här. Nu hör jag duschen ropa mig, bäst att kila nu så att den inte blir irriterad och sprutar kallvatten på mig istället för ljummet. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0