Vattenfall

Ja det har hänt. Jag har hamnat i en s k bloggsvacka. Har ingen lust att skriva något längre. Tragiskt va. Brukar alltid vilja blogga....... Idag har jag iallafall haft min första dag på jobbet. Eller ja, det är ju samma jobb som tidigare men det är första dagen sedan min thailandsresa. Jag fick besked om en 75-procentig anställning som kundkommunikatör på Vattenfall medan jag var i Thaiii. Fatta ni glädjen? Hur lycklig som helst blev jag. Tidigare var jag anställd via bemanningsföretaget Proffice och min anställning gick ut i mars månad. Jobbar numera 8:15-15:15 och en arbetsdag känns typ som 10 minuter. Kanonbra är det.

På tal om vattenfall så besökte vi ett vackert vattenfall på Koh Samui, kanonfint.

Kommentarer
Postat av: Mallan

allt är KANON!!

2012-03-26 @ 21:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0