Snack om oönskade powernaps

Åhneeeeeeeeeeej. Jag har fått tillbaka "sova-efter-skolan-syndromet" med enda skillnad att man byter ut "skolan" mot "jobbet". Jag vet att det är faktumet att jag numera slutar 15:15 istället för 17:15 som är boven är dramat men det är INTE bra alltså. Inte bra alls=((((. Idag somnade jag vid 16.30-tiden och vaknade för typ 20 min sedan. Missade middagen och allt. Vafan?!?!? Inte en kort powenap heller. Måste rycka upp mig. Vet inte riktigt vad jag ska göra för att förhindra dessa monsternapsen, men man kan ju inte konstatera att lägga sig i soffan framför TV:n inte är ett bra alternativ. Måste sysselsätta mig med något, frågan är ju bara VAD? Kan inte gå på stan varje dag efter jobbet direkt. Suck....

Och vad ska jag göra nudå, någon???? Kommer inte kunna sova ikväll:D:D:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0