En bekännelse

Började fundera på varför jag har lite småont i olika delar av kroppen idag. När jag gestikulerar känner jag hur det smärtar eller ömmar i mina biccar och när jag går känner jag hur det stramar i höfter och runt benen. För ca 2 minuter insåg jag vart denna smärta måste komma ifrån. Jag har träningsvärk i mina armar för att jag var tvungen bära en KARTA BÄRS från systemet och igenom halva H&M ungefär innan jag gav upp (vid det här laget hade ölen hållit på ramla ur sin kartong ca 5 ggr och jag fick hjälp av en ödmjuk kvinna att få ett nytt grepp om kartongen). VÄrken i benen måste komma ifrån de 15 minuter jag spenderade på gräsmattan i Ersmark med lite fotbollslir. Jotack, jag kan inte påstå att jag är särskilt tränad. Har inte tränat 1 gång sedan mitt träningskort gick ut.

Hoppas att er självkäsnla förstärktes litegranna pch att ni mår liitte bättre nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0