Min dag

Idag har varit en fin dag, dels vädermässigt, men också för att jag har gjort en massa finfina saker. After maaa jaaaabb köpte jag en finfin tröja på Monkis realisation. Sedan cyklade jag hem och packade med mig en filt för att sedan återvända till stan. Där mötte jag upp Jonsson och vi åt sushi i parken. Himlarns så fint de va. Det var så härligt och livet kändes gött. Somnade halvt på den där filten i ett redigt sushikoma. Ikväll har jag promenerat som mest. Med min hund i ca 30 minuter och med min finfina Anna och lilla Elvin i drygt 60 min. Jag fick styra vagnen :D Och nu har jag fixat och donat i mitt rum en stund och nu tänkte jag ta migg något att fika och sen ska jag boka en flygresa till sthlm. OH SHIT Jag är hungrig som en björn hejdååååååååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0