It feels like I am just too close to love you.

Är så fokuserad för tillfället. Det enda min hjärna tänker på är de dagar som återstår till min lilla mini-semester. Nu är det 2 arbetsdagar som är kvar att plöjas igenom. Det är nr. 1 som jag ser fram emot. Nr. 2 är Swedish House Mafia i november, äntligen har jag lyckats lägga beslag på två st VIP-tickets. Känns helgrejt!!!!! 

Måste även förmedla lite information om min livssituation för tillfället. Jag är ensam.... ja det är jag. Mamma lämnade Teg förra veckan för Norrmjöle och kvar i lägenheten på Domarevägen är jag. Nu är det mycket att tänka på: diska, laga mat, sätta igång tvätt, storhandla, tanka bilen, vattna blommorna, inte glömma dynorna ute på ballan är bara en bråkdel av de exempel som finns. Det här blir en månads prövotid för att se om jag är redo att ta hand om ett eget hushåll all by myself. Kan ju vara bra att veta innan jag går och haffar en lägga =) 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättebra att känna på hur det är,kan faktiskt vara mer än man kanske tror att klara sig själv :) så får du kanske också upp ögonen extra mycket för hur mycket mamma Karin gör :)

2012-06-27 @ 23:44:09
URL: http://lyckliganna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0