Svensk sommar

Man ba WOW vad min första semestervecka levererar assooo! Otroligt nice väder och lagomt många aktiviteter inplanerade. Min första dag, måndagen, tog jag och Jonsson pappas bil och körde ner till Sundsvall. Det blev en hel del handling på både IKEA och i Sundsvall City:D SÅ himla mysig stad det dära. Igår blev det Bettan med Jessica, Hanna och Sofia. Satan så nice säger jag bara. Dock kom det moln vilket resulterade i att vi åkte hem efter ca 2 h. Sen hänger jag ba järnet på ballalajkan, för det mesta. Äter frukost där, lunch och middag. Intar solens strålar med öppna armar. 

Innan jag säger hejdå måste jag berätta att jag och Hanna drar till Stockholm på fredag och stannar där till måndagmorgon. Är helt crazy taggad, hohoooooooooooooooooooooooooo. Nu måste jag släppa in dagen som står och väntar på tröskeln :) Jag ska nog ta mig en promenad till Soffet och slå läger på deras baksida. PZ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0