Stockholm.

I helgen hade jag en sådan sjukt bra helg ska ni veta. Världsweekend skulle jag kalla det! Fredagen bestod utav orientering till vår lgh på söder, middag på Vapiano och utgång på Ambassadeur. På lördagen lunchade vi sill och potatis på ett ställe som hette Urban Deli, hur jävla gytt som helst och sedan gick vi på stan tills våra ben var tröttare än allt.. På kvällen joinade Andreas och Anders vår lilla förfest i vår lägga och på natten gick vi ut och satte oss på en bar.... blev inte allt för sent då vi hade planerat in grönan tidigt på söndagsmorgonen!!! Älskade grönan och alla dess karuseller. Åkte allt förutom Fritt Fall, det tillhör liksom min infödda moral/naturliga instinkt att inte sätta mig i en sådan fasanfull karusell. Åkte dock allt annat faktiskt *nöjd tjej*... Fick lagomt med panik då jag insåg att Uppskjutet innehöll ett fritt fall på slutet, satan sså rädd jag var då. Hela gröna lund hörde nog mig när jag satt där uppe med hjärtat i halsgropen.. Jag och Hanna vann dessutom 2kg MARRA! Så jävla kunga vi är. Det är ren och skär lycka, det. På söndagen gick vi även runt och kollade lite på NK-rean och Hanna fyndade ett par shoes. Hela söndagen var vi typ helt döda så vi åt en god middag och sedan la vi oss jättetidigt. Klockan ringde nämligen 5:15 på måndagsmorgonen..... Var väl hemma i Umeå vid halv 10-tiden igen, och 10:15 skulle jag sitta på jobbet igen. Ej dåligt slitet.. Men som sagt, jag upprepar: VÄRLDSWEEKEND!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Så trevligt ni haft det! Fina bilder :)
Usch jag klarar inte av karuseller längre! Fritt fall och uppskjutet har jag åkt en gång och aldrig mer, haha! Vivrvelvinden är det enda jag kan åka numera ;) mår sååå dåligt av snurrande saker och sjukt höjdrädd!

Avslutar med att säga att ni är så sjukt snygga båda två! :)

2012-07-10 @ 21:51:37
URL: http://lyckliganna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0