Inget smärtar en hjärtlös man, säg vad en man utan hjärta inte kan.

Hej alla läsarna. Att ni blir färre och färre för var dag som går är väl ingenting konstigt, så tomt som det har blivit här på senaste tiden. Tråkigt tycker ni säkert, och det tycker jag med. Bloggen har alltid varit en slags identifikation av vem jag är, vet inte om jag kan säga att det är så längre, för jag kan väl inte påstå att mitt liv är ett enda tomrum. Bloggen bortprioriteras bara och det är för taskigt, rent ut sagt. Ägnar min tid åt så mycket andra saker. Men jag är så jävla lycklig, och det är ju en bra grej. Här i mitt liv finns allt jag behöver och det är jag så väldigt tacksam över. Ska försöka bli bättre att uppdatera här på bloggen, känner verkligen att jag vill det. Sviker dig aldrig min älskade blogg ♥

Nu tänker jag bli en i gänget, pallar inte vara utanför längre. Har därför laddat ner Batman Begins som jag ska se ganska omgående. Det blir premiär för mig så det ska bli riktigt intressant att se om den är bra eller dålig. Är egentligen inte riktigt min filmsmak tror jag, men så goda ord som folk har om den rullen så antar jag att den är riktigt kung. Har ju sett spindelmannen och den var ju inte så jättedålig. Känns bra att jag framöver aktivt kommer kunna delta i alla dessa diskussioner som cirkulerar nu när premiären av nyaste Batman är på G. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Och jag blir glad av att höra att du är så lycklig! <3

2012-07-24 @ 20:49:35
URL: http://lyckliganna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0