You're so fuckin' special. I wish I was special. But I'm a creep. I'm a weirdo. What the hell I'm doing here? I don't belong here.

För en stund sedan när jag skulle öppna ett paket med 15 ägg började jag skratta lite lätt i själen. Omedelbart efter öppnandet möttes jag av de 15 äggen, men jag hade inte förväntat att de skulle vara 15 st bruna ägg :D Såg så roligt ut att jag jag var tvungen att fota. Inget fel med bruna ägg, inte alls. Tyckte bara det såg så konstigt och roligt ut.

Och ja, min humor kan ifrågasättas. Klassas som förfärlig till och med.

....men jag kan inte sluta le åt dem. Nu ska jag äta mina bruna ägg hejdå. Ps. har ont överallt. Ds.


Kommentarer
Postat av: Robin

Hej, detta har inget med inlägget att göra men om jag minns rätt så var du i ayia napa i somras? vilket hotell bodde ni på och hur upplevde ni det? tacksam för svar:)

2012-01-31 @ 17:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0