If i told you all my secrets, would you lock them in?

Nu jäklar alltså! Nu är jag på G! Nya träningskläder och jag känner mig UNSTOPPABLE. Hahhaahaah nämen seriöst. Tycker faktiskt jättemycket om att gymma (speciellt i fina kläder). Trivs som firren i vattnet på träna och mår väldigt bra utav det. Har fått ett alldeles eget personligt träningsschema också som jag följer... *stolt*. Idag blev det ca en timme gymma med soffan och imorgon blir det nog mest att gå på band.
Jag säger bara vecka 4 (???) - HEREEE I COMEEEEE!!! Håller inte koll på veckorna när man inte går i skolan längre... 

Ok är inte så forcerad (slog upp ordet för att kunna stava) och uppjagad som man kan tro efter att ha läst dessa rader. Är bara glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0