Tell me what you know about dreams

Hej, någon mer än jag som inte kan svälja???? Jag brukar få ont i halsen på morgonarna men idag var det värre än vanligt. Dessutom kämpade jag mot huvudvärk hela gårdagen som inte heller försvinner = sjukanmälde mig idag. Är helt död, en zombie. Var nog inte så bra att jag tränade igår. Blir lite fnissig när jag tänker på att jag efter ett halvhjärtat försök att sätta mig upp i sängen istället bestämde mig för att rulla ur den. Det är helt sant. Träningsvärk 2.0!!!!

Nu ska jag laga mig lite frukost (läs: en skål med K-special och fil). Och by the way så drar jag, Malin och Hilda till fuckin' Thailand om mindre än en månad. Mäktigt!

Kommentarer
Postat av: hanna

blogga mer pliz

2012-01-25 @ 20:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0