Life is a playground

Hahaha hej, har skrattat mycket idag. Allt är så roligt på jobbet, känns ungefär som i första gymnasiet när jag och Hanna skrattade åt exakt allt. Och imorgon ska jag tydligen ta med mig en kladdkaka.. blir att ställa sig och baka senare då, takkkar.

Sen ska jag berätta en lite pinsam grej..... Nivet att jag klagat på att nätverkskortet till min dator är trasigt OCH att jag skulle lämna in datorn. Hur som heslst... har inte lämnat in datorn ännu och TUR är väl det. För igårkväll när Freddis satte sig vid den kunde han konstatera att jag endast hade råkat komma åt en knapp på datorn som stänger av all anslutning till internet. Alltså ÅÅÅÅÅÅH, så har jag suttit vid stationära datorn och med nätverkskabel i typ 1 månad helt i onödan!!!! Men kan skylla på att knappen var väldigt dold, på fronten av tangentbordet som. Inte lätt att se den då ju.

Det roliga är också att Fredric berättade detta för mig inatt när jag låg och sov och då uppfattade jag inte alls vad han sa.  Jag svarade bara sjukt flummigt i sömnen, allt finns inspelat på min app "Sleep Talk Recorder". Hahhahaha dör...
Jag säger typ: "Vems dator......?"
Fredric ba "EH du har ju en dator..."
Jag ba "Mhm vars är den då?"
Han ba: "Ja i mitt rum...." osvosvosv sen börjar han asgarva och då börjar även jag småfnissa!!!!! Hahhaha,det är så roligt och jag låter så jävla borta. Imorse visste jag allltså ingenting om att min dator var återställd utan kom bara ihåg att min brorsa hade kommit in i rummet igårkväll och sagt nåt. SJukt roligt hahhaha :D

Och på tal om att prata i sömnen så har min app fångat upp ett flertal kortare samtal av mig de senaste dagarna. Det roligaste var förra veckan då jag SVÄR i sömnen. Helt utan motiv  vid 1-tiden börjar jag säga "jääääävlar HELLLVettes..... åh jävlar.... hellllvs....". De sista två orden viskar jag som fram och jag låter sjukt obekväm och frustrerad. Hahahahh!!! Roligt men lite läskigt också. Är typ ett nattmonster, har sagt något ord varje natt jag har spelat in typ.

Nu är det nog skrivet för detta inlägg, hoppas ni fattade hur roligt detta faktiskt är som jag försökt förklara. Men iaf, ska iväg till Hilda med Mallan och vi ska styra upp lite Thailandsplaner. Bjussar på en bild så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0