La belle et le bad boy

Hej jag får rysningar av den här bilden.

Sitter i ett par blåa shorts och lyssnar på en fransk rapplåt som jag börjat tycka så mycket om. Idag har jag varit på stan för jag vaknade med ett enormt shoppingsug. Kom hem med 4 tröjor, 2 läppstift, 2 nagellack, 1 mascara och 3 hårmascaror. Tänker på Thailand och vill köpa sånt som passar där. Men måste lämna tillbaka något känner jag. Det vart lite för mycket av det goda och min plånka skriker. Dock skall jag vara sjukt dubbelmoralisk och motsägelsefull nu och strax åka iväg till stadium och köpa lite träningskläder hehe... 20 % rabatt vettni ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter låten?

2012-02-01 @ 23:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0