Fråga & svar!

Robin frågar: Hej, detta har inget med inlägget att göra men om jag minns rätt så var du i ayia napa i somras? vilket hotell bodde ni på och hur upplevde ni det? tacksam för svar:)

Svar: Tjenare Robban! Vad roligt att du ställer mig en fråga sådär apropå ingenting, det händer inte särskilt ofta vettu..... Hur som helst, nu gör jag ett äkta"fråga&svar"- inlägg och känner mig som riktig typisk wannabe storbloggare men whatevaH :D Nåväl, till frågan. Det stämmer alldeles korrekt att jag och mina brudar stack till Ayia Napa i somras. En vecka blev det, 29 juli - 5 augusti. Och det var så jävla kul där. Vi bodde på världens bästa hotell, Anthea. Det bodde typ 20 olika ungdomsgäng där samtidigt, MINST. Det var verkligen ett ungdomshotell, spelade partymusik från kl 10 på morgonen (man var dock lagomt less att vakna till loca people efter ett par dagar) och bara allmänt bra stämning. Fick panik när det en dag anlände en barnfamilj till hotellet, tyckte så otroligt synd om hela familjen. Dottern i familjen var typ 15 bast, där med sina föräldrar och sin 6åriga lillebror. Hon tyckte säkert att det var meegaapinsamt... Eller så brydde hon sig inte, vad vet jag. Iaf. Hotellet låg även väldigt centralt och jättenära till partygatan, McDonalds, tivolit etc.. Fast när vi åkte till Nissi så tog vi taxi.


Sen så var ju själva Ayia Napa ungefär den galnaste staden jag har varit i, iallafall då det kommer till kategorin fest. Fest överallt och hela tiden. SJukt mycket britter hehe... Tips på klubbar är väl de klassiska skandinaviska Grabbarna Grus och Blue Moon Bar.. Men det finns ju en miljon klubbar så det är ju bara att gå in någonstans typ. Vi var med på ett pubcrawl som var det grymmaste jag har varit med om. Man var tvungen att anmäla sig och sen vare typ 100 skandinaver som samlades och gick tillsammans runt på ca 6 olika klubbar. Man fick gratis shots vid varje entré och sen hade man som hela klubben för sig själv. På slutet samlades vi på Grabbarna Grus och då förenades vi med alla andra partygalna. Sen är det ju alltid roligt att åka en tur på en partybåt. Mitt sista tips är att ni måste käka majs som nattkäk, dom säljer det överallt typ. Fatta man är sjukt hungrig, sen får man en grillad varm majskolv fullt med smält smör och salt. INTE äckligt!!!

Sammanfattningsvis kan jag väl säga att om ni är ute efter en riktig partyresa med många skandaler (hehe) så är Ayia Napa resmålet för er!


Det kunde ju inte passa bättre att visa vår NAPA-film. Denna visar ju typ 1 % av resan.... men du kanske skaffar dig ett litet hum om vad det kommer att bli för typ av resa.


Kommentarer
Postat av: Mallan

CLASSIC!! så jävla härligt. Du MÅSTE ÅKA Robban!!!

2012-01-31 @ 21:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0