För mitt hopp är en skadsjuten kråka och jag är ett springande barn


Nämen tjeejjjnare tjeiinare. Gör inte ett skvatt för tillfället, rättelse: har inte gjort ett skvatt på hela dagen. RÄttelse igen: har inte gjort ett skvatt på hela helgen typ. Tänkte därför göra något jätteambitiöst för en stund sedan, nämligen köpa ett träningskort på T.R.Ä.N.A. Gick jättebra tills jag kom fram och upptäckte att de bemannade öppettiderna började kl.15 och klockan bara just passerat halv. Fick vända på klacken och gå hem igen med andra ord och nu sitter jag här och fortsätter att inte göra ett skvatt. Är expertis på att göra det. Men är galet rastlös så det börjar gå mig lite på nerverna nu faktiskt. Kunde inte passa bättre för att logga in på blogg.se och skriva ett par tre frya fem sex rader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0