Ett inlägg på begäran av Hanna

Alvedon gör susen. Mår jättemycket bättre nu och är supertaggad på att få gå till jobbet imorgon igen:) Det är inte så roligt att vara hemma. Det går bara dåliga program på tv och Nelly är inte särskilt underhållande. Idag har jag hållit mig sysselsatt genom att städa mitt rum (återigen, skriver om städning av rummet, som alltid:p). Det såg ganska förjävligt ut innan men nu är det rent och fint. Min mamma ska alltid försöka skrämma upp mig när mitt rum är stökigt. Hon tjatar inte bara på att jag måste städa, utan hon hittar även på (tror jag) en massa saker. Hon säger att det luktar "skunk" där inne (fastän att det inte gör det) och att det kommer börja krypa djur och att man kommer att behöva renovera hela rummet om jag inte städar på momangen. Detta är alltså vad hon säger då det har gått maximum två-tre veckor sedan jag städade sist. Snacka om galen quinnaaaaa. Nåväl. Ikväll har jag varit på dejt!! Jag har lirat biljard och fikat. Det var fantastiskt kul. Nu ska jag börja runda av kvällen så jag är superpigg på jobbet imorgon. Puss och nattiiiii.


Kommentarer
Postat av: hanna

haha din mor är så gullig och rolig. och tack för inlägget:)

2012-01-25 @ 23:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0