Don't ask me why i have no love for these m*therfuckin' hoes

Tja! En slö söndag har det minst sagt varit. Slöat järnet och druckit oboy och läst lite i SOLO. Jag och min kusse Erica har även varit och hälsat på vår kusse Anna, vilket var en mycket trevlig vistelse, som vanligt. Tindra var så gullig att leka med, också som vanligt. Åt kebabpizza till middag vilket var den godaste munsbiten mina smaklökar fått känna på länge. Nu har jag städat i mitt rum. Alltså det känns som att jag ALLTID skriver om att jag har/eller ska städa mitt rum. Typ det enda jag gör??? Nej faktiskt inte, men man skulle nästan kunna tro det om man bara läser blöggen. Iallafall. Nu är det dags att vakna upp ur min lilla helgbubbla och byta ut den mot en arbetsvecka. Känns riktigt segt med en 5-dagars nu, då vi har haft två kortveckor på raken. Det är bara att kliva upp och se gla ut. Är ganska bra på det :D Nu ska jag kolla på VSFS 2011 och kolla in alla snygga bruttor (inte alls ångestgivande hehe.....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0