Sit back and wave through the daylight

Har varit extremt effektiv idag. Vid halv 12 tog jag och pappa bilen till stan för att uträtta en del ärenden inför the big T (thailand:P). Först blev det Stadium. Ny riktigt fancy ryggsäck på 55L (pappa tvingade mig att ta en turkosfärgad, suck....) samt lite nödvändiga tillbehör såsom reselakan, mikrofiberhandduk, myggnät etc. En keps ocskå. Sedan blev det Apoteket. DÄr blev det solkräm, vätskeersättning, tabletter och salvor av alla dess slag etcetcetc. Sedan blev det H&M. Där blev det ny foundation, puder, solpuder samt penslar. Sedan blev det Media Markt. Där blev det en ny kamera. Canon Ixus 220. Allt uträttat på ett par timmar. Undrar hur många KR vi satte sprätt på i minuten. En del heehhehee :P 

Jag känner mig så redo nu!!!!!!!!!!! Ska bara fixa Forex sen äre jag ready for take off (har forrtf inte fattat att jag ska åka)

Just i detta nu sitter jag och diggar riktigt bra musik. Vi håller på att skapa en spotifylista för thai, kan lova att den ej är dålig.

Kommentarer
Postat av: isak

ganska coolt att din diggande bild diggar exakt i takt med låten du länkade (Y)

2012-02-19 @ 23:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0