Information till mina läsare

Bara så att samtliga har förstått detta rätt! Imorgon lämnar jag kl. 10.00(???) Umeå med två av mina bästa vänner, Hilda och Malin, för att resa runt i Thailand i en månad. Vi ska passa på att hälsa på min kusin som bor och jobbar i Phuket samt resa runt en hel del. Phi Phi Islands, Koh Samui och Koh Pangan är redan förbestämda destinationer :D Som ni säkert förstår kommer jag inte blogga dagligen under min lilla Thailandsvisit, kanske slänger in ett inlägg då jag får möjlighet helt enkelt. 

Idag tog jag farväl av mitt jobb och mina arbetskamrater. Städade rent mitt bord och ordnade ett autosvar som kommer skickas till alla som skickar e-post till min jobbmail. Sorgligt är ordet..... Och ikväll har jag hetspackat som en liten crazy woman då jag inte haft mycket tid alls över till det sedan innan. Men nu vill jag mest att ni ska vara superduperavundsjuka på oss för att vi ska få besöka värmen en månad och önska oss en otroligt trevlig resa;):) Under denna månad kommer dessutom både jag och Hildeyyy hinna fylla 20, ALLTSÅ satan så vi kommer festa till det. Hohohoho

Kommentarer
Postat av: Anna

Tråkigt att du inte velat ses något innan du åker, men förstår att du haft viktigare saker för dig... Ha en bra resa!

2012-02-21 @ 22:06:52
Postat av: Anna Å.

Ha det helt underbart nu där borta!!!!

Kan lova att jag är grymt avis!

2012-02-21 @ 22:37:24
Postat av: Moa

shit så nice!!!!!:):)

2012-02-22 @ 09:35:53
URL: http://mmds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0