I'm a legend you should take a picture with me, you should be happy to be in my presence I should charge you a fee

Ibland vill man bara hara tjockt ljust hår så att man kan göra en sån här fin fläta som Emmy gjort på bilden.

Annars då? Är inne på min absolut sista arbetsvecka innan arbetslösheten träder in. Ja, det känns både helt ofattbart skönt och jättekonstigt på samma gång... Ska kliva in i en värld som jag aldrig tidigare besökt. Det första jag ska göra är att vara uppe jättesent. Hihi. Sen vet jag inte... Kanske träna lite på dagarna. Hmmm, som tur är varar arbetslösheten bara i ca 10 dagar innan jag åker iväg till THAILAND. Jag säger att jag är jättetaggad på att åka dit men egentligen har jag inte förstått det. Thailand! Thailand här kommer jag! Thaiiiiilaaaaaaaaand!!! Nä, det går bara inte... Kan inte fatta:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0