I could watch you for a life time, you're my favourite movie.

Hej bloggen och alla läsare! Mmmmmmmh är helt slut i kropp och själ efter dagens träningspass. Det blev drygt 5km PW/jogg/löp på bandet och lite gym överkropp efter det. Det var så fantastiskt lugnt och skönt på gymmet. Helt tyst typ och alla band var lediga, händer typ aldrig!!! Skulle dessutom sola efter det men det struntade jag i för jag var så jääävla trött, helt darrig typ. Lunkade hem istället. Åt lite gröt och fläskotlett hehe och kollade på Melodifestivalen från igår. Och nu sitter jag här, med Nelly vid min sida och myser.... Det är mysigt det. Ska snart pallra mig in i duschen. Sen blir det middag och förhoppningsvis ska jag träffa tjejerna ikväll. Var ett tag sedan vi träffades i all enkelhet och umgicks nyktra, har som nästan glömt bort hur alla är utan vinfnissigheten, som Malin så fint beskrev det. Peace out you folksz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0