Vill någon bli min vän i rumble?

- Jag har slut på sminkborttagning och jag gruvar mig för ikväll och den lilla proceduren inne i badrummet innan sängdags. Det kommer att bli kämpigt att gnugga bort min vattenfasta mascara med tvål.
- Jag har blivit himla lat.
- Jag är avundsjuk på min mamma som äter sushi ikväll medan jag fick nöja mig med köttfärssås och spaghetti (i vanliga fall säger jag alltid spaghetti och köttfärssås, inte tvärtom!!)
- Det finns så många gulliga kunder som ringer in till mig på dagarna, puss på dem!
- Jag dricker minst två koppar varm choklad om dagen och det är den där förbaskade kaffemaskinens fel!!!!!
- Ibland saknar jag att vara kär.
- Vill se Titanic 3D fort som fanken.
- Hur ska jag klara av den här jobbveckan?
- Jag kommer nog klara av den här jobbveckan galant.
- Vill någon bli min vän i rumble? Själv heter jag tiger_sophie och ni kan känna er fria att utmana mig i en match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0