2012-04-15

Idag har varit en kanondag. Toppenfin. Vaknade upp med min andre hälft vid min sida ♥ Det är faktiskt lite ensamt att vara ensam hemma så en sleeping-m8 uppskattas!!! Därefter blev det en rätt ambitiös frukost med smoothie, äggmackor, en skål special-K etceteraaaaa. Sen en liten biltur till Ersboda med Hilda och Månsson. Vi besökte både Jysk och Rusta och H&M på Ersboda, jag menar, det är inte varje dag man härjar omkring där. På vägen hem stannade vi på Mekka och fikade järnet. Fantastiskt. Sen blev det middagsmöte med pappsen, vi diskuterade och ordnade mina ansökningar till universitetet som jag ska skicka in alldeles strax. 17:15 bar det av till Vattenfall för lite extrajobb som jag lovade att ta på mig i veckan. 3 h arbete som kändes som 5 minuter, helt klart värt det. Dock utlöstes ett outhärdligt högljutt larm kl 20 som ledde till att vi fick fly fältet snabbare än kvickt. Nu har äntligen min älskade mamma kommit hem från stugan. Just nu sitter vi och myser järnet med scones och te framför sista perioden av Brynäs-SAIK. Som sagt, kanondag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0