På jakt efter balklänning?

För ett år sedan gick jag tredje året i gymnasiet OCH ALLTSÅ DET ÄÄÄÄÄÄR så absurt. Otroligt va. Det känns som igår, jomenvisst. Nämen seriöst jag blir lite förskräckt när jag inser att tiden bara försvinner så hiskeligt fort. Iaf. Vid den här tidpunkten för ett år sedan var jag ganska stressad, rädd, orolig, panikslagen över att jag inte hade bestämt vilken balklänning jag skulle bära på självaste studentbalen. En perfekt kväll, tänkte jag, krävde en perfekt klänning. Hittade tillslut en som jag gillade väldigt mycket på en hemsida och beställde hem den. Ända ifrån CHINA baby. När den tillslut arrivade upptäckte jag dessvärre att den var nån storlek för stor runt bysten. Då kände jag ba happ. Tack så jävla mycket. Hur som helst hittade jag ju min älsklingsklänning tillslut från Asos så den historien slutade ju rätt lyckligt ändå. Men poängen med detta inlägg är att jag tror att min oanvända balklänning, som hängt i min garderob sedan dess, är redo för ett nytt hem nu. I really think so. Ett hem som har lite större bröst att erbjuda :P Om någon är intresserad av en vit enkel balklänning med vackert gudinnalikt svall (hehe) så kan ni ju heja till i kommentarsfältet eller dra iväg ett mail till [email protected]. Tänker lägga upp den på Tradera om någon vecka, vill verkligen bli av med den... PRONTO.



Kommentarer
Postat av: greeetaaaa

sophie! om du inte har hunnit sälja den än kanske jag kan vara intresserad:) inte för att jag har någon monsterbyst - men vem vet.. det kanske passar?

2012-04-14 @ 14:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0