Neu Lash

MEN HELLO THERE. Knaprar på två husmans med ägg och kaviar/makrill i tomatsås på. Vaknade typ halv ett idag, helt sjukt, har inte sovit så länge på evigheters evighet :D Och trots att dagen har varit så kort, eftersom jag sov bort hela förmiddagen, har jag haft så jäävla tråkigt. Är rastlös x1000. Som tur är kommer Hanna hit vilken sekund som helst och livar upp stämningen lite (förhoppningsvis).

I födelsedagspresse så fick jag bland annat Neu Lash av min mamma. Detta är ett ögonfransserum som man stryker påå ögonfransraden en gång per dygn. Efter ca 30 dagar ska ögonfransarna ha blivit märkbart längre, starkare, mörkare och tätare. Har läst mycket om produkten och jag tycker att den verkar helgrym. Ska bli intressant att se om den fungerar för mig också, i'll keep you updated! Påbörjade min lilla kur för ca 1 vecka sedan. Peace out you mothefuckaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0