Got my hair up real big beauty queen style


Tja coolingar. Har haft en bra dag på jobbet idag förutom omfattande svårigheter att ta mig upp och ner från trappor och datorstol. Hanna visade lite övningar igår på gymmet och min kropp fick sig en liten törn eller en rejäl chock beskriver nog sanningen bättre. Musklerna hade visst glömt bort vad både en skivstång och hantel är. Det jag ville berätta var iallafall att kunderna var riktigt goa idag vilket resulterade i att jag blev på kanonhumör och då blev kunderna ännu gladare och det hela bildade snart en godartad cirkel. Halv fyra träffades jag och morski matorskin på stan (krävs nog en förklaring för att ni ska fatta vem jag talar om, morski matorskin är mitt egna smeknamn på självaste moder jord) and we went nuts. Jag kom med två tröjor, en väska och ett par skor och mamma det dubbla, minst. Nu har jag på något sätt lyckats hamna i en ihopsjunken position i soffan och jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig upp här ifrån. Jag måste städa innan dagen är slut hmmmmmmmmmm hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0