Don't make me sad, don't make me cry. Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why.

Är sjuk idag... suck!! Eller har i princip varit det sedan jag kom hem från Thailand. Det låter som jordens största åskmoln mullrar när jag ska försöka hosta lite lätt. Hostar hela nätterna och får så svårt att andas att jag måste ta astmaspray för att inte kvävas. Sen är jag sjukt snuvig/tät i näsan/nyser 10ggr per minut. Skulle behöva en riktig näsduk så att jag inte får skavsår runt min stackars lilla näsa. Sen rinner det/klias det i mina ögon. Man skulle nästan kunna tro att jag är allergisk mot något. Hmm........ Jobbigt är det iallafall. Nu är jag så rastlös och uttråkad att jag verkligen måste försöka sysselsätta mig med något. Pussar 


Kommentarer
Postat av: Anna

Stackare :( krya på dig!

2012-04-02 @ 17:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0