Tandläkarskräck nästaaa....

Har riktigt ont i munnen nu kan jag säga! Känns som att alla tänder håller på att lossna typ.. Det värsta var skrapandet. Aaah får rysningar när jag tänker på det. Skrapar med den där jävla spetsiga saken runt tänderna och vid tandköttet. Hade blod i och runt hela käften, inge skämt. Och så polerade hon mina tänder, så visade hon hur jag skulle använda tandtråd och hur jag skulle borsta tänderna. Kan meddela att mina visdomständer har börjat växa fram också för den nyfikne. En timme tog allt totalt. SKa dessutom på två återbesök inom en månad, taggat... Nu har jag käkat lunch och ska åka ner och ta över Hilda som fick hoppa in och jobba för mig när jag var på tandläkarbesök:D Skeppohoj.

Go Meredith!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0