Som Romeo älskar Julia.

Har haft en hektisk dag. Folktandvården klockan tio. Jobb 11-18. Hjälpte morsan att handla. Slängde i mig middag. Dans 20:00. Skynda hem för att hinna se vilka som gick vidare i idol (viktigt). Skrev nån dagboksgrej för Alvas flickor. Alva är min gammelmormor och hennes döttrar (bla. min mormor) startade en klubb som innebär att alla flickor som kommer från Alva träffas en gång per år och har en stor och fin middag tillsammans. Nu är vi typ 20 st, och den bara växer och växer, samtidigt som medlemmar faller bort då de går bort. En liten parantes bara. Kändes som att ingen skulle fatta vad ja menade när jag skrev Alvas flickor annars. Och dagboken för den 28 september är till för att beskriva hur en vanlig dag kan se ut för oss nu för tiden. Sedan kommer kommande generationer, typ våra dottersdottersdottersdöttrar kunna titta tillbaka och ba "Jaså, så gammelgammelgammelmormor Sophie hon jobbade på sushirestaurang och dansade HipHop på fritiden!". Ja, ni fattar poängen.

Shiiiiit vad svamligt det blev. Har nu duschat men har extremt ont i nacken och skulle så himlahimla gärna vilja få lite massage. Men det lär ju inte ske, så måste bara kamma ut mitt trassliga hår och sedan ska jag luta mig tillbaka i någon skön position och se lite satc. Som jag längtat till just denna stund. Hihi, natti.

Fin Rihanna.



Kommentarer
Postat av: Sanne

Sv: Skönt att det är någon som förstår hur man känner sig. För mig känns det som att det finns ett hopp, men man kanske bara blir mer sårad av att tänka så. Men jag vill inte riktigt ge upp. Tack för att du skriver, det betyder mer än vad du tror, att folk ändå bryr sig! :) hoppas jättemycket att det löser sig för dig! :)kramar!

2011-09-29 @ 01:43:00
URL: http://sannewestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0