Nu ska jag se Sex and the city 2!!!!!

Men först ett litet blogginlägg! Det största leendet ni sett ser ni på bilden nedan tror jag! Någon dag sedan då jag var glad:D Klippte sönder min jeansskjorta till en väst som en viss bloggare tipsade oommm och det är den jag bär på bilden. Till något helt annat: Idag har varit en rätt bra dag. Började slappt men ryckte upp mig och tog mig ner till stan, sushibar närmare bestämt. Där fick jag mig en redig lunch och humöret blev på topp. Köpte en hel del hudkrämer på apoteket som håller på att absorberas av min hud just i detta nu. En dunderkur kör jag! Har nämligen fått så jävulskt torr hud på senaste tiden och det sprider sig typ! Inte ens acos hudsalva för torr hud hjälper. Så nu slog jag på stord och körde på hydrokortison och locobase och hoppas innerligt att det hjälper. Så, lite updates om mig och min hud, intressant huh? Imorgon jobbar jag så ni sushisugna (vet att ni är många) är varmt välkomna in till baren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0