Jag vill vara din kärlek. Allt mitt är ditt.

Jaha då har klockan passerat elva och ännu en dag i mitt liv har gått förbi. Idag har jag tänkt ganska mycket. Skrivit mycket. Fyllt worddokument efter worddokument. Och visst har jag börjat uppdatera här ofta nu för tiden? FÖrlåt så mycket om det blir jobbigt att hänga med bland inläggen men jag tycker bara att det är så fruktansvärt skönt. Att blogga alltså. Vet absolut inte varför, men det känns bara himla härligt att få göra det. 

Imorgon är en dag att se fram emot! Den inleds med ett tandläkarbesök och därefter ska jag luncha med min fina Johanna. På stan ska vi även passa på att köpa blekning till mitt hår sen blir det att åka hem och leka frisör!! 

Det var väl allt jag hade att meddela för tillfälllet. PUSSPUSS/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0