Jag lät det gå - sväva på moln tills hon slet mig i stycken - spotta på mina sår

Dagens låt: Gråter bara i regnet med NewKid. Otroligt fin.
Dagens frisyr: Utsläppt mittbena med utväxt för tillfället. Måste åtgärdas snarast, utväxten alltså.
Dagens smink: De vanliga, eyeliner, mascara, puder+solpuder.
Dagens klädsel: Underkläder just nu, men måste slänga på mig något snarast för snart är Malin här!!!
Dagens händelse: En av mina bästisar fyller år, grattis Malin ♥ + Att vi får nycklarna till nya lägenheten idag, åh
Dagens planer: Hotellfrukost(!!!!!!!), jobb, fira Malin, utgång.
Dagens vill ha i allmänhet: Kärlek, bekräftelse. En blick som säger mer än tusen ord.
Dagens materiella vill ha: Jeffery Cambells lita SPIKE, ny sexig BH och trosa och en fin vinterjacka.
Dagens beroende: Choklad i form av antingen sportlunch eller maraboukaka (beroende av det alla dagar dock..)
Dagens tråkigaste: Att jag behöver jobba hela dagaa
Dagens köp: Måste köpa hotellfrukosten jue hehe..!
Dagens mat: Ja de va då ett nedrans tjat om denna hotellfrukost, men vafan. Hotellfrukost ftw! Och sen blir det väl sushilunch förmodar jag. Ikväll hostar Malin en middag och om jag inte hinner till den ska jag äta upp resterna av den hihiho. Älskar rester.
Dagens mående: Hatkärlek till livet.

Kommentarer
Postat av: hanneleleeft

jag älskar också sportlunch!!!!!!!!!!! och alla tycker det är jättekonstigt och random!!!!!! :O :O

2011-09-30 @ 16:21:33
URL: http://hanneles.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0