Jag har glömt dig en vacker dag.

Har haft en superfin måndag med min bästavän Malin to the Månzon. Uppstigning i ottan (kändes det som) för lite pannkaksfrukost på Björnbärs. Sedan bar det av med bilen till Ersboda för lite 2hand-shopping. Hur kul som helst. Hittade en tre par tröjor vilket var förvånande men självklart väldans skojjigt. När  vi inte pallade att gräva bland gamla 80-tals kläder som luktade kärring så intog vi stan. Där blev det ännu mer handlat, dock bara en kycklingrulle för min del hehe... Men det är ju så jävla gott. Nu ikväll har vi ätit laxmiddag och sett på idol. Nu ska jag sätta på lite SATC som jag ser varje kväll nuförtiden och ladda inför morgondagens arbete. Godnatt,poz!

Kommentarer
Postat av: Din vän förhoppnigvis imorgon också

hoppas inte rubriken syftar på mig :(

2011-09-20 @ 16:47:06
Postat av: Malin

vi har typ gjort likadana inlägg utan att veta det HIHIHI

2011-09-20 @ 16:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0