I'm sorry, but I don't want to go

Älskar att powerwalka med en fin vän. Det känns inte att man motionerar, det är bara så himla trevligt. Igår blev det närmare 80 minuter med Anna och nu kom jag ganska precis in efter en timmes med Johanna. Sjukt bra de där. Förövrigt så håller jag på rycka upp mig med min telefon. De ringde från Folksam idag, så nu är det bara att lämna in telefonen på Teliabutiken, så får jag en helt sprillans ny. Behöver betala självrisken på 1500 då. Känns sjukt värt ändå. Ska behandla den en aningens bättre denna gång tänkte jag också. Fixa skydd och allt! Ordentlig flicka, jahadå.

Förresten har jag typ blivit beroende av Instagram. Dagens bilder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0