En dag i skogen

Hey guys. Idag har varit en dag att se fram emot. Det var nämligen idag jag och min vän Isak skulle plocka svamp tillsammans. SÅ vi gjorde matsäck och taggade till och sedan åkte iväg till en random skog. Vi hittade många svampar, dessvärre ingen kantarell (tror vi, vi är dock inga experter).... Det gjorde oss både upprörda och besvikna, men vi hade trevligt ändå. Här är några fina foton från utflykten hih:D

Isak nöjd över att få sin kopp fylld med varm choklad.

Våra pankisar som var ihoprullade och fina
Två pannkakor och en tallrik.
Hittade typ gevärsskott eller vad fan det heter, det är ju typ älgjakt! Och vi var under hela utflykten lite rädda att bli misstagna av att vara ett par älgar..
Isak löper iväg i ren panik, han trodde han blev jagad av en björn
Sen blev han glad då han insåg att de bara var jag!
Såhär kan man också bära svampkorgen, när den är tom iaf..
Skogen.
EN svamp!! Luktar det som en kantarell måntro?
Isak kikar efter svampar men hittar inga..
Isak ledsen och besviken över att vår korg var tom i slutet av dagen..
Och jag förbannad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0