En såkallad rubrik

Idag och ikväll har jag tänkt mycket över det som skedde den 11 september 2001. Jag har alltid tänkt på det som en fruktansvärd tragedi. Men ikväll var det annorlunda, började må så himla dåligt för deras skull. Såg dels två st filmer som handlar om händelsen, Untided 93 och World Trade Center. Grät mycket. Och så det dummaste, kollade på massa filmer på youtube om människor som befann sig i byggnaden och ringer till SOS. Och man hör verkligen hur panikslagna de är då de inser att de faktikst inte kommer överleva. Folk som hänger ut ur fönstrena för att desperat få luft och folk som hoppar för att de inte klarar av att vara kvar i hettan/röken. Började må riktigt dåligt över det här ikväll faktiskt. Kan inte förstå att det verkligen hänt! Vanliga människor... Nä fy i fan.

Till något helt annat. Imorgon ska jag tillbaka till tandläkaren som jag besökte idag. Aldrig blir de då nöjda! Nämen hade inga hål faktiskt. Men jag ska dit för att totalrensa min mun från tandsten osv, dessutom ska de ha en liten genomgång hur jag ska borsta mina tänder.... Visste inte att man skulle borsta tänderna på insidan??? Haha aja sen blir det jobb iallafall. Godnatt nu på er mina små rosor. Kramar/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0