Bilder ur min telefon som är sprucken överallt

Blivit mycket partaj på senaste tiden. Det har lett till mycket pengarspenderande, en ännu mer sprucken iphone, härligt nattkäk, storartade baksmällor, väldiga minnesluckor och sår på knäna. Men kul har vi haft,wop

Här äre lördagscorre som gäller!
Alex och Sofia intar posé.
Likaså gör jag.
En fantastisk färd från Dennis Rohlén till Corona i fredags. En sjukt härlig förfest med väldans massa trevliga människor.
Hej Linnea! :D

Hanna är söt
Sitter i min ensamhet på max i fredags och fotar mitt blödande knä. Var så fascinerad över vad som hänt.
Lördag och förfest hos Sofffe to the J.
Finaste Jessica och Alexandra med ett par promille i blodet......
Särskilt Alex... Kommer du ihåg det här gumman? :*

Kommentarer
Postat av: alexandra

hahahahha soppeeee!!!!!!!!!!! minns ingen av bilderna :O :O :O

2011-09-20 @ 19:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0