You never know how strong you are until being strong is the only choice you have

Har mycket att berätta. Eller ja. Det känns som så. Igår var en trevlig dag. Såg UFC avancera till superettan med Fanny och Sofie!! Det var så roligt att sitta där på läktaren som åskådare. Ropade och hejade :) Sedan cyklade vi hem till mig och hade tacokalas. Det smakade otroligt gott. Sedan rensade  vi min garderob som i första filmen Sex And The City. Nu har jag en fiiiiiin (och typ tom) garderob i färgordning.

Och idag har jag jobbat stjärten av mig. Imorgon ska jag göra detsamma. Är back on track så att säga efter min sjuka!! Dessutom har jag nu beställt en dräkt till halloween hahahaha. Jätteroligt är det faktiskt. Har aldrig beställt en förut. Vet knappt om vi ska ha en halloweenfest men jag fick en impuls!!!! Nåväl. Nu ska jag gå och höra med morsan ifall hon kan massera min nacke lite kort. Jag har så ont så jag dör snart.

I brist på andra bilder visar jag dessa. Någon helg sedan när jag och Fredric fick köra soffkuddar med Inredarna-bilen!!! Sedan bar vi upp dom en efter en till lägenheten. Jobbigt men skojigt. Fredric hittade även ett gevär i en garderob som de förra ägarna hade glömt haha!
Kände mig cool.
Fredric är skräckinjagande.

Fredric skjuter människor som går på gamla bron. Haha nee skoja bara(A)
Fredde i hissen:P

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

oj snygg, är det din bror? du borde lägga ut mer bilder på honom... hihi fniss!!!

2011-10-24 @ 21:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0