00.00

Ligger här i min säng och har det. Nelly ligger intill och är så gosig och söt att man nästan vill äta opp na! Hon är verkligen en liten tuss med två ögon. Hennes tassar är det bästa jag vet, som små björntassar!! Nåja, dagen har onekligen varit hemskt seg och långsam men har inhandlat två par nya skor vilket gjorde den tusen gånger roligare. Nu ikväll har jag fått spendera lite tid med Johanna, lite glass och en film vilket heller inte satt helt fel. Imorgon ska jag till frissan och fixa håret lite. Ska färga mörkt och klippa lugg. NÄ klart jag inte ska, men en del slinger iaf!! Nu ska jag och Nelly se Sex and the city. Godnatt från oss hihi ♥

Vi, någon helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0