Tre saker tänkte jag ta upp nu.

1. Det är ju inte så väldigt ofta som mina små söta läsare orkar kommentera mina inlägg. Men när ni väl gör det, kan ni väl skriva ert fina namn också? Nu står det bara anonym på allt typ och man blir ju så nyfiken att man nästan spricker.... 2. Jag har precis varit på ett av de roligaste danspassen i hela mitt såkallade LIV. Studsade omkring som en boll ungefär. Världens häftigaste korre. De va n.i.c.e. med andra ord. House är en fantastiskt kul dansstil som alla borde prova på någon gång:D

3. JAG SAKNAR MIN MALLE. Kom hem nu va! Detta var jag och Månsson i februari 2010. Blott 17 år. Sneluggen var definitiv. Ack så tiden går fort.


Kommentarer
Postat av: Malin

malle saknar sin soppe också!! Men ikväll är sista natten hoppar på bussen 04:00 imorgon så snart ses vi igen :D

2011-10-27 @ 01:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0