Lilla Emla

Igår åkte jag, Sofie och Sofia en sväng ut till Holmsund för att hälsa på Johanna, Christoffer och deras nyfödda lilla Emla. På dagen var jag och Sofie på strömmis där jag köpte en vit stickad mössa med tillhörande vantar som en liten gåva! Det är så himlahimlahimla roligt att kolla på bebiskläder... Hur som helst. Vi kollade på Idol, fikade och surrade en massa. Och ja, Emla är nog den sötaste skapelsen jag sett på denna jord!!! Så snäll och underbar liten baby. Kan inte beskriva hur mycket jag längtar tills den dagen jag ska få en egen liten guldklimp att ta hand om:D

Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Emla

Fina bilder! Och Emla är ju världens sötaste. Jag ser ju mindre fin ut, speciellt mitt hår hehe men som nybliven mamma får man vara lite ofräsch..

Älskar sista bilden! :)

2011-10-22 @ 18:07:21
URL: http://www.johannamostrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0