Hmmmmm

Har hittills på min lediga dag lyckats åstadkomma följande saker: Ätit frukost. Sökt ett jobb. Gått en halvtimmespromme i solskenet med min hund. Hämtat ut min HALLOWEENDRÄKT. Det sistnämnda var det roligaste. Jag har på mig den just i detta nu. Fin va? (Uppmärksamma helst inte mitt skabbiga och osminkade ansikte). Jag har inte på mig den fullständiga outfiten nu. SÅ, vad är det för något jag ska klä ut mig till...? Kommer nog inte vara så läskig iallafall. Hmmmm.
Den får ni klura på! ;)

Kommentarer
Postat av: inte så viktigt att veta!

(Uppmärksamma helst inte mitt skabbiga och osminkade ansikte)



Hmm.. det här var nog den finaste bilden jag har sett på dig, du såg ju faktiskt äkta ut! SKIPPA SMINKET



btw, den nya hårfärgen vart mycket bättre än den super blonda =)

2011-10-26 @ 14:56:32
Postat av: Anonym

jättebäbis

2011-10-26 @ 15:01:32
Postat av: albert

Asafin bild på dig ju :)

2011-10-26 @ 20:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0