Är det lugnt om jag kallar dig baby?

Hola loca people. Det där med att sätta sprätt på pengar gick inge vidare idag. Hade ju hoppats på att komma hem med händerna fulla av kassar men istället kom jag hem tomhänt. Vad ska jag nu ha på mig till helgen tex?!??! Var iallafall på Inredarna med farsan och brorsan och jag säger bara HOLY MOLY vilka grejer. Blev inte otaggad på att flytta nu iaf! Dock är snittpriset på en soffa där typ 70.000kr, vilket jag anser är helt otroligt sjukt och jätteöverdrivet dyrt... Men imorgon ska Inredarna hem till oss och kika på läggan också, ska bli kul att höra om de har några fräna idéer. Nä vet ni vad, nu ska jag ta och städa mitt rum. Kommer bli jättemysigt när det är klart. Och då blir man på bra humör, inte minst mamma. Hon har tjatat cirkus i 3 veckor nu.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Till mig sa dem att jag skulle gå in på nytt inlägg.

Sen trycka på ändra redigerare. Då kommer allt fram igen. = )

Hoppas du förstod vad jag menade! =)



Kram

2011-10-05 @ 21:28:11
URL: http://meandthelove.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag sa ju att det finns huuuuur fina saker som helst där!! ;)

2011-10-06 @ 09:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0