16-10-2011 13:37

Igår när jag hade lite tråkigt pysslade jag ihop en ny header. Inget särskilt med den, kul med en ny bara. På tal om igår, gårkvällen som till en början var oplanerad orkade jag aldrig börja planera. Slutade med att jag fick spendera lite quality time med.... MIG. En Soppekväll helt enkelt. Längesedan jag hade en sådan lördagskväll, kan inte minnas senast faktiskt. Jag myste ner mig med chokladbollar och mjölk. Sen lite SATC och Idol på de. Hade en sådan ro i kroppen. Somnade tidigt också vilket var fantastiskt skönt, inte minst behövligt. Nurå??? Ska släpa mig till duschen och sedan måla naglarna.

Samantha, vilken kvinna.


Kommentarer
Postat av: hanna

hahhaa, samantha är kung

2011-10-16 @ 14:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0