"No one knows me, I'm cold, walk down this road all alone"

Tjo!! En bra och intressant dag har det varit. Utbildning, som sagt. Bra går det. Lär mig massor. Imorgon fortsätter utbildningen och sedan ska jag ut på marknaden! Haha nämen.. Kändes sååå knäppt men kul där vid klockan tolv när vi fick lunch. Gick till Sushi Bar för jag hade glömt att ta med mig matlåda. Kände mig exakt som en sån som jag serverar lunch till i vanliga fall. Dock hade jag glömt mitt bankkort, andra gången det händer på två veckor. Har plånkan med mig, men kortet är inte i. Usch vad pinsamt!! Men mina gulliga arbetskollegor på baren bjöd mig på lunchen. Men har ju dåligt samvete nu så måste lägga en slant i kassan när jag jobbar där nästa gång känner jag... Slutade vid halv tre. Fick en läxa till imorgon att skriva mitt egna säljmanus. Första läxan på väldans länge och jag var stört taggad........... alltså så taggad att jag gjorde den direkt jag kom hem. En läxa har aldrig varit så rolig?? Saknar verkligen skolan. Och läxorna, i måttlig mängd alltså. Saknar inte hetsen för fem öre :) Nu har jag och mamma varit på en pw och järnspikars så kallt det har blivit. Dunjackan + mössan + vantarna = sant. Nu ska vi mysa ner oss i soffan och se film. Sen ska jag fixa matlåda hihi. 

Och här kommer några bilder från gårdagen


Kommentarer
Postat av: Anna

Fina bilder :)

2011-11-14 @ 22:52:47
Postat av: Halima

Jätte fina bilder!! :))

2011-11-15 @ 13:24:43
Postat av: Maria

Du har talang för fotografering och att skriva så din plan med PR kommer att passa dig:-)

2011-11-15 @ 21:48:02
URL: http://mialuttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0