You can hate but never break me

Jag tycker inte om att blogga på helgen. Har ingen lust. Men så är det söndagskväll igen och så kommer lusten långsamt tillbaka. Idag är det Fars dag. Familjen och släkten har varit och firat gamle morfar hela dagen. Åt mängder av smörgåstårta, kramade alla fina släktingar, skrattade åt morfar som är så rolig och surrade på. Sen åkte hela familjen B-son till pappas lägenhet och åt kinamat och nu ikväll har jag och mamma legat i soffan och sett två filmer The Break-up och Sex and the city 2. Fin dag! Imorgon ska jag på utbildning på Sverigebyrån Nord AB. Jag är lite nervös så önska mig lycka till! Puss

Bild från september typ.

Kommentarer
Postat av: Maria Söderberg Nyberg

Oj, vilken fin blogg du har - du skriver superbra gumman och så trevligt vi hade igår // Kramiz

2011-11-14 @ 14:13:36
URL: http://mialuttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0