Universitetet, here i come!!!!

Hejj alla nyfikna! Jag har något att berätta för er. Jag vill börja plugga. Jag vill börja plugga till Civilekonom med marknadsföring/PR-inriktning. Jag vill flytta också tror jag, men det har jag inte bestämt än. Vad säger ni? Ska man börja till hösten? Ska nog söka in till en del i vår iallafall och sen så får vi se vad som händer. Inom inte en allt för lång framtid ska jag iallafall plugga och det känns för jäkla bra.

Idag kom Luleås katalog så har suttit och bläddrat lite :)


Kommentarer
Postat av: hanna

flytta till luleå:PP

2011-11-17 @ 22:21:10
Postat av: Hilda

flytta inte till luleå! flytta till gbg dit ska jag!

2011-11-17 @ 22:54:15
Postat av: Anna

Kul att du vet vad du vill göra :)

Nytt jobb, det visste jag inte??!

2011-11-18 @ 10:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0